Nowe funkcjonowanie Vinarskiego Raju

04. 11. 2024
Autor: Blanka Pecková
Szanowni Klienci,
 
chcielibyśmy poinformować Państwa o ważnej zmianie w naszej firmie. Po dokładnym rozważeniu i z uwzględnieniem długoterminowego kierunku rozwoju Vinařského ráje, zdecydowaliśmy się zakończyć działalność naszego sklepu internetowego i sklepu stacjonarnego z dniem 29 listopada.
 
Nowe funkcjonowanie Vinarskiego Raju
Ten krok nie był dla nas łatwy, ale wierzymy, że pozwoli nam w pełni skoncentrować się na tym, co może przynieść Państwu – naszym klientom – największą wartość w dłuższej perspektywie. Tym jest rozwój działu PROFI, czyli sprzedaż technologii i materiałów eksploatacyjnych za pośrednictwem naszych konsultantów handlowych.
Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania, jesteśmy do Państwa dyspozycji. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania można znaleźć poniżej. Można również skontaktować się z naszym menedżerem sprzedaży, Pavlem Buchtą, pod adresem e-mail buchta@vinarskyraj.cz lub skontaktować się z naszymi konsultantami handlowymi.

Dziękujemy za dotychczasowe zaufanie i cieszymy się na dalszą współpracę.
 
Wasz Vinařský ráj
 
KIEDY SKLEP BĘDZIE OTWARTY?

Ostatnie zamówienia będą możliwe do 29 listopada.
 
JAKIE PRODUKTY BĘDĘ MÓGŁ KUPIĆ PO ZAMKNIĘCIU E-SKLEPU I SKLEPU STACJONARNEGO?
 
W naszej ofercie nadal będą dostępne zbiorniki ze stali nierdzewnej, profesjonalne technologie i materiały eksploatacyjne (enologia, korki i materiały filtracyjne). Pozostałe produkty będą dostępne do wyczerpania zapasów.
 
 
CZY BĘDZIE DOSTĘPNA USŁUGA WYPOŻYCZANIA SPRZĘTU LUB CZYSZCZENIA DREWNIANYCH BECZEK?
 
Obie usługi będą nadal działać bez żadnych ograniczeń. Aby je zamówić, skontaktuj się z naszymi konsultantami handlowymi (kontakty według regionu poniżej) lub kierownikiem serwisu – e-mail suchanek@vinarskyraj.cz lub tel. +420 724 178 139.
 
CZY NADAL BĘDZIECIE ŚWIADCZYĆ DORADZTWO ENOLOGICZNE?
 
Tak, jeśli jesteś zainteresowany doradztwem enologicznym, skontaktuj się z naszymi konsultantami handlowymi.
 
JAK POSTĘPOWAĆ W PRZYPADKU REKLAMACJI TOWARU ZAKUPIONEGO W SKLEPIE LUB E-SKLEPIE?
 
W przypadku reklamacji towaru skontaktuj się z nami na e-mail eshop@vinarskyraj.cz. Postaramy się rozwiązać reklamację do Twojej pełnej satysfakcji.
 
JEŚLI BĘDĘ POTRZEBOWAŁ SERWISU TECHNOLOGII ZAKUPIONEJ W E-SKLEPIE LUB SKLEPIE STACJONARNYM, DO KOGO MOGĘ SIĘ ZWRÓCIĆ?
 
Serwis będzie dostępny bez ograniczeń również po zamknięciu e-sklepu i sklepu stacjonarnego. W przypadku zainteresowania skontaktuj się z naszym kierownikiem serwisu na e-mail suchanek@vinarskyraj.cz lub tel. +420 724 178 139